fredag 6. april 2012

Arne og Carlos, lue med sirkler

"Eg ve te Bergen ve te Bergen me det samme!" solen skinner og jeg koooooser meg i føde-byen! :)

Da er konfirmasjonsgaven til min kusine ferdig og jeg er veldig spent på om den faller i smak! Siden vinteren har kommet litt tilbake og luen er ferdig så tenkte jeg at hun skulle få den når vi reiser på besøk dit i kveld. :)


Hun valgte fargene selv, men er litt usikker på kombinasjons valget mitt :/ Krysser fingrene for at det faller i smak :)

Luen er fra et av Arne og Carlos sine luehefter, syntes de har noen herlige design! Den er strikket i smart garn. Holder meg fortsatt til det jeg sa etter jeg strikket marius i smart garn fra sandnes at dette er ikke helt garnet for meg. Synte det blir så posete. Et garn jeg ikke kommer til å kjøpe mye av.

Ønsker alle en fortsatt fin påske!


Stine

2 kommentarer:

  1. Hei Stine.
    Jeg har hatt en give-away på bloggen min og har trekt en ekstra premie. Den ahr du vunnet og jeg trenger å komme i kontakt med deg for å få adresse. Gå inn på bloggen min og se hva du har vunnet.

    HIlsen Siv Janne

    SvarSlett
  2. Så lekker lue! Denne må jeg legge til på en akk så lange TO DO- lista mi :)

    Jeg bodde i Bergen fra jeg var 2 til 10 år, og jeg lengter ofte tilbake. Det er virkelig en spesiell følelse å gå på de gamle og kjente plassene :) Tror det er på tide med en tur snart!

    Tusen takk for hyggelige kommentarer hos meg!
    - og du har jo et så flott navn :)

    klem fra Stinemor

    SvarSlett

Takker for alle som tar seg tid til å kommentere <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...