mandag 19. mars 2012

Mitt første tennbrikett etui - Marius style!

Da har jeg også hengt meg på tennbrikett etui bølgen! Jeg begynner å skjønne at jeg er en bølge følger en litt sen en så dann men bedre sent enn aldri!

Dette etuiet var helt greit å strikke. Rundt og rundt og rundt.. Fant en ”oppskrift” på nettet og tok utgangspunkt i maske antallet, men det var nå ikke riktig så her sitter jeg med et alt for stort etui :/
Strikking er virkelig ikke min ting for tiden hehe alt blir feil, men som jeg alltid sier så lærer man så lenge man strikker ;) Så nå har jeg med friskt mot startet på et nytt trekk, seff i Marius STYLE! Kjør hardt, kjør stil!

Så sier jeg som moder-kokken, «og så har me juksa litt! » Festet en nål på baksiden av etuiet sånn at bilde i det minste ble bra ;)

Stine

1 kommentar:

  1. Hei, hvilken type tennbriketter har du? Strikket denne etter ditt mønster, men trekket ble for kort for vår boks med tennbriketter :)

    SvarSlett

Takker for alle som tar seg tid til å kommentere <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...