onsdag 21. mars 2012

Marius style!

Da er tennbrikett etui # 2 ferdig og jeg er meeeeget fornøyd! Etter å ha justert maskeantall og endret litt på mønsteret så passet etuiet så godt at en nesten skulle tro jeg hadde strikket det selv ;)

Denne gangen gikk jeg for mørkebrunt, hvit og mosegrønn. Denne er som den forrige strikket med garn jeg allerede hadde liggende. Grønnfargen er fra den første genseren jeg strikket. Egentlig en ganske fin farge så kanskje når jeg har krøpet litt lengre ned i garn kurven så kan jeg investere i noen nøster å strikke meg noe fint :)

Jeg prøver meg forresten på noe nytt her i bloggverden, jeg prøver meg på en konkurranse! Hos Pinnekroken har de utfordringen påskepynt, og selv om denne ikke er gul så blir den fin å pynte med i påsken :) Holder på å flytte inn etter laaaang oppussing så dette blir en av de få påske gjenstandene vi kommer til å ha :) Kommer sterkere tilbake neste påske ;)

Noen som ønsker at jeg prøver meg på å skrive ned og legge ut mønsteret? :)

Stine

1 kommentar:

  1. Så fin den er! Velkommen med i utfordringen og lykke til :-))

    Hilsen Signe
    -Pinnekroken-

    SvarSlett

Takker for alle som tar seg tid til å kommentere <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...