onsdag 14. mars 2012

Man lærer så lenge man strikker?

Tror ikke jeg og votte-strikking er helt venner i det siste :/ Dette er andre parret som ikke er enig med meg!

Disse vottene ble kjempe fine, MEN de ble for store for mottaker! L Så smart som jeg er fant jeg ut at jeg skulle tove dem litt. IKKE lurt! Min mentor sa jeg kunne begynne med å tove dem for hånd, jeg så gjorde og INGENTING skjedde. Så hev jeg dem i maskinen og ene ble større enn den andre + toppen av det hele så ble den ene helt full i lo, ser ut som noen har stått å kostet på den med en borrelås i evigheter L

Smart som jeg var skulle jeg ta før og etter bilde, men glemte å se om minnebrikken stod i kameraet.. sååååå.. jeg har bare etter bildene sukk!

Vurderer å strikke et annet par, men kanskje hun heller skal få votter til jul! Kanskje motivasjonen er kommet tilbake til da!

Man lærer så lenge man strikker!




Mønster: Selbubotter
Størrelse: En passe og en stor med lo?   o.O


Stine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takker for alle som tar seg tid til å kommentere <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...