fredag 9. mars 2012

”Hurtig” lue


Dette kan man vel kalle hurtig lue, ferdig på et par timer! Strikket litt i går og resten i dag på skolen. Fikk mønsteret av moren til Christian, hun har strikket mange av dem selv. Heter lue med glitter og tror det var et sandnes hefte. Tror faktisk dette er min første strikke lue, har heklet et par luer før men ikke strikket.


Brukte noe drops nepal garn jeg hadde liggende og gikk med akkuratt et nøste. Følgte ikke oppskriften helt så passer kanskje bedre til en person med litt mindre hode enn meg. Satt som et skudd på mitt hode men jeg liker det pittelitt større så det får neste bli ;)


Det skal egentlig være heklet en blomst på siden, men jeg er usikker på om jeg vil hekle blomsten eller om jeg bare skal ha den sånn. Kanskje feste noe annet?


Mønster: Lue med glitter (sandnes)
Størrelse: Dame
Pinestørrelse: 5
Stine

3 kommentarer:

  1. Så mye fint du har strikket. Var innom din andre blogg og tittet litt :) Legger meg til som følger jeg, er spent på å se hva fine ting du tryller frem ;)

    God lørdag.

    SvarSlett
  2. Takk :) Ja har skjønt at følger e tingen her inne, prøver å navigere meg frem i denne jungelen :)

    God helg :)

    SvarSlett
  3. Så fin lue! Og takk for koselig kommentar inne hos meg:) Lykke til med putestrikk:)

    SvarSlett

Takker for alle som tar seg tid til å kommentere <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...