fredag 23. mars 2012

Ei ribba lua!

                                           

Denne luen er ribba! Den mangler nemelig en dusk! Som den OOO store bølge følgeren jeg er blitt har jeg så lyst på en lue med pels dusk :) Syntes de er så søte. Så nå har jeg luen, men ingen dusk! Noen som har et godt tips til hvor man kan kjøpe dusk?

Hadde noen garn med drops nepal liggende *klapp på skulderen, garn lagret krymper* og la opp noen masker på pinne nr 5. Den ble kanskje en smule tykk så har skrevet ned at jeg må strikke en i litt tynnere garn på "to knitt" listen min :) Ikke det at den listen begynner å bli tom for prosjekter! Er så masse fint jeg har lyst å strikke og jo mer jeg ser på andre blgger jo lenge blir listen!

Et stykk  trøtt student med litt for mye pensum innabords

Nå har jeg begynt på et sokkeprosjekt jeg har hatt liggende en stund. Sokker med mønster til meg selv, ah lenge leve egostrikking ;) Er første paret med sokker jeg strikker som har så mye mønster så blir spennende å se hva jeg får til når jeg kommer ned til helen! *grøss*

2 kommentarer:

  1. Flott blogg du har :) Du har laget mye fint :)

    SvarSlett
  2. Flott lue. Du kan kjøpe en slik dusk på nettbutikken til To damer (To damer.no)

    SvarSlett

Takker for alle som tar seg tid til å kommentere <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...